24 Mac 2012

SHARE: sureya.deviantart

 


 


Salam sume.. korang nampak x kartun kat atas tu.. comey x.. ohsem x..beliau ni cci dpt tau dlm fb jer.. jalan2 terjumpa fb beliau... ^_^ kat atas tu diantara seni2 beliau.. mmg beliau amat berbakat sesangat-sangat... ^_^ cci ske tgk kartun yg comey2 n chubby.. rasa nak picit2 jer muka dia... ^_^ dan lagi satu jgn terkejut sbb beliau ni gegel k.. ^_^ so pd lelaki diluar sana jgn jeles k... ^_^ muahaha... ^_^ ape yg cci dpt tau beliau ni ske lukis dlm kale itam putih jer... ^_^ itam putih pon da ohsem apatah agi berwarna kan.. ^_^ ekeke... bliau gak ade letak kartun2 beliau di dalam ni.. klik LINK pastu korang teruja punyalah.. ^_^ jom tgk kartun2 beliau... ^_^


Comey pakai tudung... ^_^


Rambut dia pon ohsem.. kalo cci haish.. x reti nak wat rambut yg serumit camni... =_="

4 dolly comey:

Azhafizah[フィザ] berkata...

memang comel lah kan.bling bling tengok..ntah bile lah tangan fiza ni nak cuba mendoodle pulak.

CCICute Design berkata...

@Azhafizah[フィザ] comey kan... mmg bling2.. ^_^ jom try lukis.. kalo akak tau lukis yg ado je lah... ^_^

CikPuan Azizah berkata...

peh cantik giler! kreatif...

BiskOt berkata...

saya ada juga menerjah karya beliau.. member share di fb, yg paling best, dia sokong sape2 yg mewarna karyanya..hoh, beliau sangat baik hati. =)

 

Copyright © 2013 Reserved to Ccicute Design (owner)
Design by Ccicute Design