24 Okt 2011

Ok x Header CCI

hai sume pa habaq sehat ka semuaa...hamboi depa dok ckp lohgat utara lagi na...bukan apa...nak ckp loghat peghoq udey lupeer.....atey....udoh ngan hubby asik dok gebang loghat utara...hbs loghat peyghok di lupekan...megkeme paham ka....x pe ieyza orang parit...lagi piyor dari teman ni heyy.....pergghh..x cayey..nanyey dieyy...hahaha...terbelit-belit lidah aku nak sebut...wahhahah...

Ok2...ke tajuk yang asal....ramai yang nanyer cci pasal header cci yang baru ni....ade yg kata comey...cantik...wowww...ahaks...bangga do...(hahahha...perasan...) tuk pengetahuan kowang..flash header tu bkn cci yang buat sendiri...ssh giler nak wat pakai flash..sbb cci da cuba wat banyak kali...HARAMMM...x jadik...hik..hik..hik...so dlm cci dok blogwalking terjumpa le budak comey sowang ni... nama dia Fahmi Mahat
dia mmg best..orangnyer pon ramah...no hal lah...^_^ sape nak kenalan ngan dia leh klik nama tu.. ^_^.. so kowang nak tempah la dari dia...kowang just g tau jerk nak design n gerak yg camne...ehehe...tukang pomot neh..ahaks... ^_^ k lah tu jerk...

pstt..psstt...komen la ckit pasal header cci tu ek...ehehhe... ( haishh bangga x abih agi neh...ahaks...)

2 dolly comey:

merahitujambu berkata...

tapi kak cci yang design kan??jadi itu kira hasil akak jugak

Cute Design Watermark berkata...

@merahitujambu ekeekke... ^_^

 

Copyright © 2013 Reserved to Ccicute Design (owner)
Design by Ccicute Design