31 Okt 2011

Perbezaan antara Dolly dan Doodle

hai sume..kowang ok ke...cci ok jerk... ^_^ bkn ape sekang kan musim ujan...asal malam jerk ujan...asal ujan jerk malam...ngehh..ngehh....so korang agak entry kali ni mesti kowang tertanya-tanyakan...sebab cci tgk cam ramai yang kompius ape itu dolly dan doodle....ade yang kata doildle, dolly tu doodle...ade yang kata dolly tu ape ntah?kan..kan..kan...ok...kali ni cci nak terangkan ape itu dolly dan doodle....

Dolly:- macam dibawah ni dia serupa macam anak patung dlm erti kata lain cam barbie girllah mcm tu...dengan rambut yang cantik, jejari yang sempurna, rupa yang cantik... ^_^ bibir yang seksi dan comell..... ^_^ org kata sempurnalah....^_^

Dolly


Doodle: ok...yang ni adalah doodle...dia simple dilukis mengunakan semuanye leh dikatakan mengunakan bentuk bulat....mata yang bulat..tangan yang bulat....ade line....kale yg serata.. ^_^

Doodle


Anime:- Yang dibawah ni plak dikatakan kartun anime...sebab ape....mata dia..boleh dikatakan tubuh dia sebagai dolly tp tidak oleh kerana disebabkan mata dia....dia di panggil kartun anime..alaa yang kartun jepun yg comey2 tu... ^_^
Anime

Anime


ok itulah perbezaannya antara Dolly, Doodle dan Anime..

sekian terima kasih, wassalam.. ^_^

6 dolly comey:

merahitujambu berkata...

terima kasih info akak...semua comel2..

Tentang Kita berkata...

oouuwwhh de beza rupanyer..ingatkan sama jer semuanyer

siti hidayah berkata...

Awak ditag oleh saya. tengok link nie

http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/10/kena-tag-okeh-baiklah.html

Salam perkenalan =)

Hadi Marosadee berkata...

oww,, itu macam ka?? thu yg anime jerk,, sbb minat ,, huhu~ tengs 4 da info

Aisya berkata...

comel lah ! suke sgt ! :D

Cute Design Watermark berkata...

ehehe...no hal...info kita bersama....sbb ramai yg penin ape itu dolly...ngeh..ngeh.. ^_^

 

Copyright © 2013 Reserved to Ccicute Design (owner)
Design by Ccicute Design