8 Dis 2011

Segment Review Blog Bersama CC

haaaaaaaaaa......!!chaKKK...ekeke...nampak x banner tu..comeykan....eeiii...geraammm...cam nak mkn dan kunyah2 jerk doodle cc tu....ehehe...ok2...tuk pengetahuan korang tuanpunya banner atas tu adalah kepunyaan cik cempaka yg comey dan tembam tu.... (pssttt..tembam..kuat makan ek.. :P)..  cci suke tgk doodle cc ni..uikss...nama pon da samakan...ahaks.... :P ^_^  sbb comey giler.....lain dr yg lain...sbb kebanyakkan doodle cci tgk lebey kurang sama jerk rupa dia... :P rugi kalo korang x g tgk blog dia...sume doodle dia comey dan mempamerkan cerita melalui doodle sahaja..leh buka buku cerita bergambar doodle ni cc.. eekek...jom terjahhh!!!!....nak join klik je banner tu k.. ^_^

1 dolly comey:

Cik Cempaka berkata...

hye, thanks yer join

sory sebab cc lambat jengah sini coz cc outstation n kat sana xde tenet, huhu

 

Copyright © 2013 Reserved to Ccicute Design (owner)
Design by Ccicute Design