15 Nov 2011

Berger VS HotDog


Hai sume...pe kabar...sehat ker....sekang masih lagi dalam musim ujan kan....cci pon sehat2 jugak...kalo x sehat x deklah nak taip menaip neh....ehehhe...so korang sume wat pe sekang..ntah2..haaa...mesti kowang tgh dok ushar2 bf/gf sebelah umahkan...gatal la tu...ehehhe..joking... ^_^ cci rasa cam da lama plak x wat 1 entry barukan..mesti kowang rindu ngan entry cci kan....(macam la ade orang tingin nak baca entry aku neh... :P wahahahahh...pasan lebey...) ^_^

Sebelum tu KLIK KLIK KLIK cni lu... ^_^


Ok2....ermmmm..jap2....ok2...eheh..jgnla marah..ehehe...gurau jerk....hahah..gurau g dok surau lah... :P...ok2...tajuk kali ni BERGER VS HOTDOG (SOSEJ) ape pendapat kowang 2 makanan segera ni...mana yg paling kowang ske makan...ehehhe...mesti ade yang ske BERGER..ade yang ske HOTDOG kan..kan.....2 makanan ni rasanyer mmg menakjubkan....tapi kalo makan terlebih....haaa..siaplah timbang tu..mau berpusing 40kali x dapat2 nak detect berat bape...hahahha....leh tembun (gemuk) woooo....tpkan..bg cci....yang paling cci ske BERGER...sbb Berger ni size dia besar sikit dari hotdog...(nak banyak saje... :P) lg 1 berger ni leh letak lapis2 dagingnyer....sayusnyer...ehehhe....itu kalo cci la...ehehe...tp lain pula ngan anak sulong cci..dia cukup minat ngan Hotdog tu...sebab ape..hotdog kan da ade macam-macam perisa seperti cendawan, keju, lada hitam mcm2 lagi lah.... ^_^ kalo nak dibandingkan daging BERGER yang ade perasa Ayam dan Daging je lah kan...ehhehe.....so korang pasan x ade perbezaan antara BERGER an HOTDOG..pasan x...kalo x pasan...baca balik..ehehe... ^_^


So...yang mana korang pilih samada BERGER atau HOTDOG..mana yang paling kowang ske...oklah...sampai cni jerk yang cci nak kongsi ngan kowang sume kan..kan... ^_^


ape pon jom la join Contest cci ekk.. ^_^


wassalam....

2 dolly comey:

merahitujambu berkata...

saya suka makan ayam lagi..**lari tajuk..=p

DySha.Pink◕‿◕✿ berkata...

suka burger.. tp ske hotdog jugak.. ske dua2 la..

 

Copyright © 2013 Reserved to Ccicute Design (owner)
Design by Ccicute Design