9 Nov 2011

Freebies Salam

hai kowang semua....wah..sejak 2 menjak ni..cci cam rasa baik hati jerk kan...banyak plak freebies cci bg pada kowang..kan..kan...kan...ehehe....

ok ni freebies sambut salam pada kengkawan yg dtg ke blog kowang... ^_^ ske x..comey x..ape??x comey...pd yang kata x comey tu jgn amik....x pon cci babap sowang2..hahahha....

sebelum amik tu kowang klik cni dulu ek.. ^_^


haaa...da abis klik..baru amik ek... ^_^ tq so much pada yg klik2 tu ek...so ni la hadiahnyer tuk korang.. ^_^ ehehhe.....

pe lagi jom lah amik.... SERANGGGGGGG.......




Kalo kowang rajin atau x penat jari kowang nak taip...tolong lah backlink skali ek...cci tau..ade yang amik...tp x mo backlink kan.... so sad.... :( emo jap...eheh.... ok2...sila..sila... da amik sila komen k..

bye... wassalam...

9 dolly comey:

✿ Myra ✿ berkata...

heeee..comel~!
myra amik ekk >_<
macehhhhhhh ;))

DySha.Pink◕‿◕✿ berkata...

sis cci memg baik hati... ^^

CCICute Design (IP0357198-D) berkata...

@DySha.Pink◕‿◕✿ ekeke....baik hati..baik hati ade makna tu...ahahha.. ^_^

shahidah sharoman berkata...

comel .. Shida amek satu . Pink ^^

Sis Nunu Fafalixous berkata...

chomell nyer !! nurul amik tau

mekar berkata...

Salam. saya pun tempek satu dolly hijau tu kat blog dan ada berikan backlink. TQ

shera berkata...

shera amik 1 eyh..

Faradatul Shafienaz berkata...

saya amek satu ye . Thankyou .

Anis Syahirah Johari berkata...

@✿ Myra ✿ Saya pom..

 

Copyright © 2013 Reserved to Ccicute Design (owner)
Design by Ccicute Design